Služby

Veškerá pomoc a opora nejen během Vašeho dne, ale i v průběhu příprav

Svatební koordinace
Svatební koordinace
Svatební obřady
Svatební obřady
Svatby na klíč
Svatby na klíč
Zásnuby
Zásnuby
Výroční svatby
Výroční svatby
Svatební kytice
Svatební kytice
Svatební dorty a cukroví
Svatební dorty a cukroví
Výzdoba tabule a dekorace
Výzdoba tabule a dekorace
Svatební prsteny a šaty
Svatební prsteny a šaty
Svatební foto a video
Svatební foto a video
Doprava nevěsty, ženicha, hostů
Doprava nevěsty, ženicha, hostů
Ostatní služby
Ostatní služby

Nejoblíbenější služby

Potřebujete něco extra nebo na míru? Vše s Vámi probereme...

1

Svatba na klíč

  • Neomezený počet konzultací
  • Společný výběr lokality, spolehlivých dodavatelů a rezervace termínů
  • Vyhledání dodavatelů dle Vašich představ včetně veškeré komunikace s dodavateli
  • Vytvoření časového harmonogramu a rozpočtu
  • Osobní asistence při jednání s úřady a dodavateli
  • Vyzvednutí oddacího listu
  • Osobní schůzky

+ služby z balíčku koordinace svatebního dne 

 

2

KOORDINACE SVATEBNÍHO DNE

  • Úvodní a předsvatební schůzka 
  • Emailová a telefonická komunikace 
  • Až 10 hodin koordinace svatebního dne
  • Kontrola u příprav místa obřadu a hostiny
  • Koordinace přesunu hostů na obřad a na místo hostiny
  • Instrukce ohledně nutné administrativy
  • Vytvoření časového harmonogramu
  • Koordinace obřadu a dodavatelů
  • Koordinace hostiny a zábavy
3

Koordinace obřadu

  • Úvodní osobní schůzka
  • Emailová a telefonická komunikace
  • Instrukce ohledně nutné administrativy
  • Sestavení časového harmonogramu
  • Kontrola příprav místa obřadu
  • Koordinace dodavatelů

 

Cesta k vaší nebeské svatbě

-

   Když nás oslovíte, jaký je další postup?

Domluvíme si úvodní schůzku, při které nám pár sdělí své představy o svatebním dni. Samozřejmě se rádi dozvíme něco o jejich seznámení nebo společných zájmech. Na základě tohoto nezávazného a bezplatného setkání si snoubenci mohou utvořit názor na nás. Přejeme si, abychom se vzájemně sladili, protože z toho pak vznikají krásné a nezapomenutelné svatební dny. 

Jaký je rozdíl mezi koordinací svatebního dne a svatbou na klíč?

Svatba na klíč představuje veškerou naši pomoc a oporu od začátku až do poslední minuty. Společně probíráme veškeré detaily, což zaručuje, že vše proběhne bez komplikací a zbytečného stresu. Také poradíme, jak a na čem ušetřit peníze. Plánování svatby zabere spoustu času, ale tím se nemusíte stresovat, protože s dodavateli zařídíme a domluvíme vše podle přání a představ snoubenců. V případě koordinace svatebního dne diskutujeme harmonogram a poradíme, co bychom navrhovaly změnit. Veškeré přípravy zůstávají na vás, a my v den svatby dohlédneme na to, aby vše proběhlo bez komplikací. V rámci koordinace obřadu nabízíme administrativní a organizační servis, který se dotýká samotného obřadu, jenž se může konat na úřadu, v kostele nebo na jiném zvoleném místě s účastí úředníka. 

Pokud se snoubencům zalíbí váš svatební servis, co následuje?

Nejdříve uzavřeme právně ověřenou smlouvu o svatebním servisu. Poté společně vybereme lokalitu pro obřad a hostinu v daném termínu. Za nejlepší považujeme objednávku svatby na klíč. V takovém případě doporučíme a následně zajistíme vhodné dodavatele, snoubenci mají neomezený počet konzultací podle potřeby osobně, po e-mailu, Skypu či telefonicky. Po konečném odsouhlasení všech přání a požadavků předložíme předběžný návrh rozpočtu ke schválení. Posledním krokem příprav je pak tvorba detailního harmonogramu svatebního dne. Plný servis zahrnuje i finální ověření dodavatelů.

Kontaktujte nás

Napište nám, jak byste chtěli prožít svůj svatební den.