+ služby z balíčku koordinace svatebního dne
Domluvíme si úvodní schůzku, při které nám pár sdělí své představy o svatebním dni. Samozřejmě se rádi dozvíme něco o jejich seznámení nebo společných zájmech. Na základě tohoto nezávazného a bezplatného setkání si snoubenci mohou utvořit názor na nás. Přejeme si, abychom se vzájemně sladili, protože z toho pak vznikají krásné a nezapomenutelné svatební dny.
Jaký je rozdíl mezi koordinací svatebního dne a svatbou na klíč?
Svatba na klíč představuje veškerou naši pomoc a oporu od začátku až do poslední minuty. Společně probíráme veškeré detaily, což zaručuje, že vše proběhne bez komplikací a zbytečného stresu. Také poradíme, jak a na čem ušetřit peníze. Plánování svatby zabere spoustu času, ale tím se nemusíte stresovat, protože s dodavateli zařídíme a domluvíme vše podle přání a představ snoubenců. V případě koordinace svatebního dne diskutujeme harmonogram a poradíme, co bychom navrhovaly změnit. Veškeré přípravy zůstávají na vás, a my v den svatby dohlédneme na to, aby vše proběhlo bez komplikací. V rámci koordinace obřadu nabízíme administrativní a organizační servis, který se dotýká samotného obřadu, jenž se může konat na úřadu, v kostele nebo na jiném zvoleném místě s účastí úředníka.
Pokud se snoubencům zalíbí váš svatební servis, co následuje?
Nejdříve uzavřeme právně ověřenou smlouvu o svatebním servisu. Poté společně vybereme lokalitu pro obřad a hostinu v daném termínu. Za nejlepší považujeme objednávku svatby na klíč. V takovém případě doporučíme a následně zajistíme vhodné dodavatele, snoubenci mají neomezený počet konzultací podle potřeby osobně, po e-mailu, Skypu či telefonicky. Po konečném odsouhlasení všech přání a požadavků předložíme předběžný návrh rozpočtu ke schválení. Posledním krokem příprav je pak tvorba detailního harmonogramu svatebního dne. Plný servis zahrnuje i finální ověření dodavatelů.